Referenties
Cuppens & Zn.
“Wij zijn blij met de diensten van Antwoordservice Nijmegen! Door deze samenwerking kunnen wij onze klanten 24/7 bereikbaarheid aanbieden, zodat spoedmeldingen buiten kantoortijd om netjes opgelost kunnen worden.”
GK Auto’s
“Ik ben blij dat ik bij Antwoordservice Nijmegen terecht ben gekomen. Ik werk alleen. Als ik een dag of paar dagen weg ben, wordt de telefoon aangenomen. En ik kan in één overzicht zien wie er heeft gebeld en of diegene teruggebeld wil worden. Ook wordt er flexibel omgegaan met de vraag of je direct even over mag schakelen voor bijvoorbeeld een paar uurtjes.” – Gerwin Koopsen
Bakker & van der Blom Uitvaartzorg
“Wij zijn zeer tevreden voor de wijze waarop Antwoordservice Nijmegen ons bij afwezigheid telefonisch waarneemt.” – Dennis Bakker & Martin van der Blom
BHB Dullemond
“BHB Dullemond maakt gebruik van Antwoordservice Nijmegen bij een collectieve vrije dag, een meeting met alle personeelsleden of bij vrije dagen rondom de feestdagen. Onze telefoon wordt dan naar volle tevredenheid door hen beantwoordt en zij volgen onze instructies over al dan niet doorverbinden naar beschikbare 06-nummers. Wij bevelen hun diensten van harte aan.”
Woningcorporatie Talis
Vanaf januari 2019 werken wij samen met Antwoord Service Nijmegen voor de (spoedeisende) telefoontjes buiten kantoortijd. Het aannemen van de telefoontjes gaat op een professionele manier. En de terugkoppeling naar onze organisatie is zeer duidelijk en volledig. Daarnaast denken ze graag mee over onze vragen over bereikbaarheid. Een ander belangrijk punt is de korte lijn die we met hen hebben. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking.
Paternotte Uitvaartzorg
Een antwoordservice van top-kwaliteit met persoonlijke zorg en aandacht. Ze zijn altijd bereikbaar, vriendelijk en verzorgen service van hoog niveau. Voor de uitvaartbranche een grote aanrader als je nog een antwoordservice/callcenter zoekt. Ik ben super blij met Antwoordservice Nijmegen Audias.
Veerkracht Uitvaarten
Het is heel fijn dat wij onze 24-uurs bereikbaarheid af en toe met een gerust hart kunnen uitbesteden aan Audias. Communicatie verloopt altijd vlot en professioneel. Fijn dat dit zo kan!
Infinity Uitvaartzorg
Wij zijn zeer tevreden over de manier van werken van de medewerkers van Audias. De berichten worden duidelijk en volledig teruggekoppeld, de lijnen zijn kort en de medewerkers zijn zeer vriendelijk en uiteraard ook correct. Met een gerust hart kan ik Audias aanbevelen!
Centrum voor Vitaliteit en Gezondheid
“Wij werken al meer dan 10 jaar samen. Wij hebben nogal wat kritische patiënten en moeilijke situaties meegemaakt in de afgelopen jaren. Steeds werd alles in harmonie en met een professionele insteek opgelost. Ook voor extra opdrachten op secretarieel gebied draait Antwoordservice Nijmegen de handen niet om. Altijd volgens afspraak de zaken goed voor elkaar. Wij zijn meer dan tevreden, zeker gezien het soms hectische karakter van de nodige dienstverlening. Wij willen nog vele jaren met onze Antwoordservice in goede gezondheid verder.” – Jeroen Hoogakker
Bureau Broekman
“Al vele jaren is Antwoordservice Nijmegen het vaste en eerste telefonische aanspreekpunt voor onze relaties. Klantvriendelijk en erg praktisch. De bereikbaarheid is bovendien altijd gegarandeerd. Als we aan het werk zijn én bij afwezigheid. Met een gedeelde digitale agenda laten we weten waar we zijn. Altijd up-to-date.”
Nuiten Groffen Uitvaartzorg
“Toen mijn zakelijk partner met pensioen ging, ben ik klant geworden bij Antwoordservice Nijmegen / Audias. Om zo mijn bereikbaarheid te waarborgen. Dat is zeker gelukt. Altijd een correcte communicatie, korte lijnen en op mijn individuele wensen afgestemd. Zo kan ik rustig mijn werk doen en worden ‘mijn families’ goed te woord gestaan. Ik ben heel blij met Carmen en haar collega’s.” – Anita Nuiten
Dierenambulance Nijmegen e.o.
“Antwoordservice Nijmegen ondersteunt ons sinds september 2019. Een gedreven team dat niet bang is om de inhoud van onze hulpverlening te leren en zich te verdiepen in de materie waar wij mee te maken krijgen en te integreren in onze organisatie. Assertief als ze zijn denken ze ook mee in verbetering en versterking van onze telefooncentrale, zowel functioneel als procedureel. Ze durven ook kritisch te zijn, maar altijd ten goede van onze organisatie en hulpverlening. Als je ASN een callcenter zou noemen, dan zou je ze tekort doen, ze zijn meer dan dat! Met hun passie, gedrevenheid, inzichten en betrokkenheid voelen ze aan als collega’s die ons werk begrijpen, verstaan en uitvoeren daar waar wij hier niet de capaciteiten voor hebben. Je weet wat je aan ASN hebt en ze staan klaar voor ons, een fijne partner om mee samen te werken. ASN ondersteunt ons belangeloos en vrijwillig, waar we ze zeer dankbaar voor zijn.”
Hamerslag
Antwoordservice Nijmegen gaat op een prettige en deskundige manier met onze klanten om, een toegevoegde waarde voor ons bedrijf!
Feedback Training & Consulting
“Al sinds jaar en dag maakt Feedback Training & Consulting gebruik van de telefoonservice van Antwoordservice Nijmegen. De werkwijze is duidelijk en overzichtelijk. Je levert een belscript/instructie aan en dat wordt op een accurate manier uitgevoerd. Je weet precies waar je aan toe bent. Antwoordservice Nijmegen werkt daarnaast met een overzichtelijk berichtensysteem, zodat je altijd terug kunt kijken wie je heeft gebeld en waar het over ging. De vriendelijke medewerkers, hun flexibiliteit en bovenal de betrouwbaarheid dat onze klanten correct te woord worden gestaan, maken van Antwoordservice Nijmegen een hele prettige partner in business!” – Sandra Heinen
Matrice uitvaartbegeleiding
“Antwoordservice Nijmegen (Audias) is een verademing in de wereld van de antwoordservice dienstverleners. Bij Matrice uitvaartbegeleiding hebben wij dit niveau van dienstverlening bij geen enkele andere aanbieder kunnen vinden. De kracht van Audias zit in hun no-nonsense aanpak. Hiermee steken ze met kop en schouders uit boven hun collega aanbieders.” – Christian van der Gaag
Abonnement op maat
Elk bedrijf is anders, dus we maken
graag een abonnement op maat!
Vrijheid in bereikbaarheid
Met Antwoordservice Nijmegen is uw bereikbaarheid altijd goed geregeld. Of u nu uw telefoon continue wilt doorschakelen of voor een enkel uurtje. Alles is mogelijk. Wij zijn zo flexibel als u nodig heeft. 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn we er voor u.
direct aan de slagMeer informatieVoor de uitvaartbranche
De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen een speciale afdeling hiervoor: Audias, dé antwoordservice voor de uitvaartbranche. Wij leveren maatwerk voor 24/7 bereikbaarheid.
direct aan de slagMeer informatieVoor de dierenhulpverlening
Trots kondigen wij dan ook aan dat wij per 1 september 2024 alle dierenambulances, dierenhulpverleners en overige dier gerelateerde opdrachtgevers gaan ondersteunen in bereikbaarheid onder de naam Noctis.
direct aan de slagMeer informatie