Werkwijze

Wat kunt u van ons verwachten?

Home / Over ons / Werkwijze

Onze werkwijze

Doorschakelnummer

Al onze klanten ontvangen een eigen doorschakelnummer. Dit is een telefoonnummer dat we in onze centrale aan uw bedrijf koppelen. Wij zien daardoor direct welk bedrijf er wordt gebeld. Vervolgens nemen we de telefoon aan met uw bedrijfsnaam.

U kunt zoveel eigen telefoonnummers naar dit nummer doorschakelen als u wilt. Zitten er nummers bij die we op andere wijze moeten beantwoorden? Dan kunnen wij een extra doorschakelnummer voor u koppelen in onze centrale.

Heeft u geen vast bedrijfsnummer? Bijvoorbeeld omdat u alleen een mobiele telefoon gebruikt. Dan kunt u het doorschakelnummer als vast nummer voor uw klanten gebruiken. Hierbij heeft u de mogelijkheid om een telefoonnummer aan te vragen met een kengetal naar keuze (bijvoorbeeld uit uw eigen regio).

Let wel, telefoontjes naar dit nummer komen ALTIJD in onze centrale uit, tenzij wij deze omgekeerd doorschakelen naar uw mobiel.

Telefoon aannemen

Wij beantwoorden de telefoon in de taal die u wenst. Zo kunnen onze telefonisten de telefoon beantwoorden in het Nederlands, Duits of Engels. Onze telefonisten nemen de telefoon aan met uw bedrijfsnaam. Tenzij anders gewenst. Zij staan uw beller te woord en handelen volgens de instructies die wij van tevoren van u ontvangen. Ze kunnen bijvoorbeeld een terugbelnotitie voor u maken of de beller doorverbinden met de juiste medewerker. Ook kunnen zij voor u de gevraagde informatie doorgeven. 

Inzicht in uw bericht

Alle telefoontjes noteren we in ons eigen berichtensysteem: InterMessenger. U krijgt naast een doorschakelnummer ook hiervoor de inloggegevens. Zo kunt u op ieder moment, op iedere computer, smartphone of tablet uw berichten inzien. U ziet wie er heeft gebeld, waar het over gaat en op welk telefoonnummer u terug kunt bellen. Eventueel kunnen we de berichten ook per e-mail, SMS of WhatsApp aan u doorgeven. Wilt u meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op. Of bekijk onze abonnementen.

“Wacht- en nachtbandjes worden door ons voorzien
van eigen teksten, passend bij uw bedrijf.”

Abonnement op maat

Elk bedrijf is anders, dus we maken
graag een abonnement op maat!

Vrijheid in bereikbaarheid

Met Antwoordservice Nijmegen is uw bereikbaarheid altijd goed geregeld. Of u nu uw telefoon continue wilt doorschakelen of voor een enkel uurtje. Alles is mogelijk. Wij zijn zo flexibel als u nodig heeft. 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn we er voor u.

direct aan de slagMeer informatie

Voor de uitvaartbranche

De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen een speciale afdeling hiervoor: Audias, dé antwoordservice voor de uitvaartbranche. Wij leveren maatwerk voor 24/7 bereikbaarheid.

direct aan de slagMeer informatie

Voor de dierenhulpverlening

Trots kondigen wij dan ook aan dat wij per 1 september 2024 alle dierenambulances, dierenhulpverleners en overige dier gerelateerde opdrachtgevers gaan ondersteunen in bereikbaarheid onder de naam Noctis.

direct aan de slagMeer informatie