Winkels
Antwoordservice voor winkels
Voor uw winkel is bereikbaarheid en persoonlijk contact extra belangrijk. Klanten shoppen steeds vaker online. Een klant die besluit om uw winkel te bezoeken, is vaak op zoek naar persoonlijke aandacht. Hij wil goed advies. Het is niet prettig als u het gesprek met uw klant dan moet onderbreken om de telefoon te beantwoorden. Aan de andere kant wilt u graag de beller te woord staan. Het zou zonde zijn als de beller niet meer terugbelt of een andere winkel belt.
Daarom biedt Antwoordservice Nijmegen speciaal voor winkels het 6/7-abonnement:
We beantwoorden de telefoon van uw winkel op de volgende tijdstippen:
- maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 18.00 uur
- zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur
- op een koopavond naar keuze van 18.00 uur tot 21.00 uur
Het is mogelijk om op een koopzondag een extra dag gebruik te maken van onze telefoondienst. Heeft uw winkel aangepaste openingstijden? In overleg leveren wij uiteraard maatwerk.
Vertraagde doorschakeling
Wij adviseren u om te kiezen voor een vertraagde doorschakeling. Dit houdt in dat de telefoon eerst vijf keer in de winkel overgaat. Medewerkers die de handen vrij hebben, kunnen dan zelf de telefoon beantwoorden. Zijn zij niet in staat de telefoon na vijf keer overgaan te beantwoorden? Dan wordt de telefoon automatisch doorgeschakeld naar onze antwoordservice en beantwoorden wij het telefoontje.
Wilt u dat we een terugbelnotitie maken? Vragen beantwoorden? Of een bestelling aannemen? U bepaalt hoe wij met uw telefoontjes omgaan. Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie.
”Het is uiteraard aan u zelf hoe wij met de telefoontjes omgaan;
Wij maken bijvoorbeeld een terugbel notitie,
beantwoorden vragen of nemen een bestelling aan.”
Abonnement op maat
Elk bedrijf is anders, dus we maken
graag een abonnement op maat!
Vrijheid in bereikbaarheid
Met Antwoordservice Nijmegen is uw bereikbaarheid altijd goed geregeld. Of u nu uw telefoon continue wilt doorschakelen of voor een enkel uurtje. Alles is mogelijk. Wij zijn zo flexibel als u nodig heeft. 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn we er voor u.
direct aan de slagMeer informatieVoor de uitvaartbranche
De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen een speciale afdeling hiervoor: Audias, dé antwoordservice voor de uitvaartbranche. Wij leveren maatwerk voor 24/7 bereikbaarheid.
direct aan de slagMeer informatieVoor de dierenhulpverlening
Trots kondigen wij dan ook aan dat wij per 1 september 2024 alle dierenambulances, dierenhulpverleners en overige dier gerelateerde opdrachtgevers gaan ondersteunen in bereikbaarheid onder de naam Noctis.
direct aan de slagMeer informatie