Hanneke Valkenburg

Maak kennis met Hanneke

Home / Over ons / Wie zijn wij / Hanneke Valkenburg

Wie ben ik?

Hanneke Valkenburg

Als ik een telefoon zou zijn dan was ik een Engelse telefooncel! Ik ben gek op Engeland, ik heb als kind met mijn ouders heel veel van Engeland gezien, tijdens mijn studie heb ik in de buurt van Londen stage gelopen en als volwassene heb ik met mijn vakantiemaatje vele avonturen beleefd in dat land met zijn rare tradities.

Ik vind het bijzonder dat wij met een klein team ondersteuning kunnen bieden aan een grote variatie aan bedrijven. Mensen vinden het nu eenmaal erg prettig om iemand te kunnen spreken in plaats van een antwoordapparaat te moeten inspreken.

Er zijn vier passen heel belangrijk in mijn leven

Mijn treinpas, ik ben iedere week wel in de trein te vinden; mijn biebpas, ik vind het heerlijk om te vluchten uit de werkelijkheid met een goed boek; mijn museumpas, ik laat me graag verwonderen door een prachtige tentoonstelling en mijn bankpas, om af en toe naar het theater of naar een goed concert te kunnen gaan.

“Mensen vinden het nu eenmaal erg prettig om iemand
te kunnen spreken in plaats van een antwoordapparaat te moeten inspreken.”

Abonnement op maat

Elk bedrijf is anders, dus we maken
graag een abonnement op maat!

Vrijheid in bereikbaarheid

Antwoordservice Nijmegen - icoon logo

Met Antwoordservice Nijmegen is uw bereikbaarheid altijd goed geregeld. Of u nu uw telefoon continue wilt doorschakelen of voor een enkel uurtje. Alles is mogelijk. Wij zijn zo flexibel als u nodig heeft. 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn we er voor u.

direct aan de slagMeer informatie

Voor de uitvaartbranche

Antwoordservice Nijmegen - icoon logo

De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen een speciale afdeling hiervoor: Audias, dé antwoordservice voor de uitvaartbranche. Wij leveren maatwerk voor 24/7 bereikbaarheid.

direct aan de slagMeer informatie