Telefoonservice Particulieren

Wij staan voor u klaar

Home / Audias / Telefoonservice Particulieren

Telefoonservice voor particulieren

Uit persoonlijke ervaring weten wij bij Antwoordservice Nijmegen dat er bij het overlijden van een dierbare enorm veel op u afkomt. U moet veel regelen en de telefoon staat vaak roodgloeiend. Vooral in de periode tussen het moment van overlijden en de uitvaart. Wanneer het u soms allemaal even te veel wordt in deze moeilijke tijd, staan wij voor u klaar.

Telefoonbeantwoording op een manier die bij u past

Onze ervaren telefonisten staan iedere beller te woord. Op een manier die bij u past. Ze nemen het bericht voor u in ontvangst en noteren de contactinformatie. U krijgt van ons inloggegevens van het onlineberichtensysteem InterMessenger. Hier kunt u uw berichten teruglezen. Deze berichten worden na binnenkomst ook direct naar het door u gewenste e-mailadres verzonden. Dringende zaken geven wij per SMS of WhatsApp aan u door.

Om u wat te ontlasten, kunnen de telefonisten ook alvast telefonische vragen beantwoorden. Denk aan vragen over de locatie van de uitvaart of vragen over wel of geen bloemen. Het is ook mogelijk om via de telefonisten condoleances door te geven.

Antwoordservice_particulieren

De voordelen van onze telefoonservice

  • Uw telefoon wordt altijd op warme en persoonlijke wijze voor u beantwoord.
  • U bent 24 uur per dag, 7 dagen in de week “bereikbaar”.
  • Met Antwoordservice Nijmegen lijkt het of er altijd iemand thuis is. Of dat nu bij u thuis is of in het huis van de overledene. Ook criminelen lezen de rouwadvertenties!
  • U schakelt de telefoon door op momenten dat u daar de meeste behoefte aan heeft. Of u laat de telefoon gedurende de gehele periode tot na de uitvaart doorgeschakeld staan.
  • U hoeft uw voicemail niet te beluisteren.
  • U schakelt meerdere telefoons door naar een speciaal voor u gereserveerd telefoonnummer. Eventueel kan ook het telefoonnummer van de overledene worden doorgeschakeld naar dit nummer.
  • U ontvangt alle berichten duidelijk en direct per e-mail en via het InterMessenger-berichtensysteem.
  • U kunt de telefoondienst zelf regelen of via uw uitvaartverzorger.
  • De kosten krijgt u vergoed van uw uitvaartverzekering.
  • U geeft zelf aan hoe wij de telefoon voor u beantwoorden en welke informatie wij aan de beller kunnen en mogen verstrekken.
  • Antwoordservice Nijmegen verplicht zich, en al haar medewerkers, tot geheimhouding van alle aan haar toevertrouwde informatie. Uw gegevens komen nooit op straat te liggen.

Zo werkt het

De standaard looptijd van telefoonbeantwoording is acht dagen. Dit gaat in na overlijden. Per week is er verlenging mogelijk. Uiteraard leveren wij ook maatwerk als u op andere momenten van onze diensten gebruik wilt maken. Daarvoor neemt u vrijblijvend contact met ons op.

Telefoonservice aanvragen

U vraagt de diensten van Antwoordservice Nijmegen op de volgende manieren aan:

Nadat u ons formulier heeft ingevuld, verstrekken wij uw doorschakelnummer en de inloggegevens voor het InterMessenger-berichtensysteem. Wij activeren uw doorschakeling zo snel mogelijk:

  • Binnen twee uur op werkdagen van 8.00 uur tot 18.00 uur
  • Binnen vier uur in weekenden van 10.00 uur tot 16.00 uur
  • Binnen twaalf uur op alle andere momenten, ’s avonds en ’s nachts.

Wanneer uw doorschakelnummer is geactiveerd, melden we dat per SMS of WhatsApp aan u. U kunt zo veel telefoontoestellen als u wenst laten doorschakelen naar het doorschakelnummer. Zowel mobiele als vaste telefoonnummers.

Antwoordservice_telefoonservice_particulieren

Telefoonnummer doorschakelen

Er zijn verschillende manieren om een toestel door te schakelen. Dat is mede afhankelijk van uw provider. Weet u niet hoe u een toestel door moeten schakelen? Bel voor hulp naar onze telefonistes. Zij zijn bereikbaar via ons algemene telefoonnummer: 024 – 22 000 22.

NB: Een aantal providers ondersteunen doorschakelen niet. Dat zijn bij ons tot nu toe bekend:

  1. Hollands Nieuwe
  2. Telfort
  3. Budget Mobiel (Robin Mobile)
  4. Lebara

Wilt u de telefoonservice na de eerste acht dagen verlengen? Neem dan telefonisch of per e-mail contact met ons op.

Wat kost telefoonservice?

Wilt u een extra doorschakelnummer ontvangen waarvan wij de oproepen op een andere wijze voor u beantwoorden? Bijvoorbeeld het zakelijke nummer van de overledene? Dan brengen wij een meerprijs van € 12,50 per extra telefoonnummer in rekening. In geval van een zakelijk telefoonnummer verzenden wij de berichten naar een door u opgegeven e-mailadres. Ook ontvangt u van ons afzonderlijke inloggegevens voor InterMessenger.

Wij brengen telefoonservice na afloop in rekening. Bij u óf bij uw uitvaartverzorger. Dit is afhankelijk van de wijze waarop u uw aanvraag heeft gedaan. De factuur kunt u declareren bij uw uitvaartverzekering.

“Wanneer het u soms allemaal even te veel wordt in deze
moeilijke tijd, staan wij voor u klaar.”

Abonnement op maat

Elk bedrijf is anders, dus we maken
graag een abonnement op maat!

Vrijheid in bereikbaarheid

Met Antwoordservice Nijmegen is uw bereikbaarheid altijd goed geregeld. Of u nu uw telefoon continue wilt doorschakelen of voor een enkel uurtje. Alles is mogelijk. Wij zijn zo flexibel als u nodig heeft. 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn we er voor u.

direct aan de slagMeer informatie

Voor de uitvaartbranche

De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen een speciale afdeling hiervoor: Audias, dé antwoordservice voor de uitvaartbranche. Wij leveren maatwerk voor 24/7 bereikbaarheid.

direct aan de slagMeer informatie

Voor de dierenhulpverlening

Trots kondigen wij dan ook aan dat wij per 1 september 2024 alle dierenambulances, dierenhulpverleners en overige dier gerelateerde opdrachtgevers gaan ondersteunen in bereikbaarheid onder de naam Noctis.

direct aan de slagMeer informatie