Persoonlijk contact
Audias
De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen een speciale afdeling hiervoor: Audias, dé antwoordservice voor de uitvaartbranche. Wij leveren maatwerk voor 24/7 bereikbaarheid.
Telefoondienst met kennis van de uitvaartzorg
Bij Audias werkt een klein team medewerkers met affiniteit op het gebied van uitvaartverzorging en alles wat daarbij komt kijken. Wij hebben veel ervaring met het aannemen van de telefoon voor uitvaartverzorgers. Een aantal van onze medewerkers heeft een diploma Uitvaartverzorging.
Wij begrijpen dat het niet eenvoudig is om voor een antwoordservice te kiezen. Het laatste wat u wilt is dat uw bellers bij een callcenter terechtkomen. Audias is dan ook geen callcenter. Onze telefonisten beantwoorden ieder telefoongesprek persoonlijk. Ze nemen op met uw bedrijfsnaam, op de manier die bij uw bedrijf past.
Extra telefoonservice
Wij helpen u ook bij het organiseren van de telefonische infrastructuur binnen uw organisatie. Daarnaast bieden wij telefoonservice voor particulieren die te maken hebben met het overlijden van een dierbare.
”De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche
om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen
een speciale afdeling hiervoor.”
Abonnement op maat
Elk bedrijf is anders, dus we maken
graag een abonnement op maat!
Vrijheid in bereikbaarheid
Met Antwoordservice Nijmegen is uw bereikbaarheid altijd goed geregeld. Of u nu uw telefoon continue wilt doorschakelen of voor een enkel uurtje. Alles is mogelijk. Wij zijn zo flexibel als u nodig heeft. 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn we er voor u.
direct aan de slagMeer informatieVoor de uitvaartbranche
De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen een speciale afdeling hiervoor: Audias, dé antwoordservice voor de uitvaartbranche. Wij leveren maatwerk voor 24/7 bereikbaarheid.
direct aan de slagMeer informatieVoor de dierenhulpverlening
Trots kondigen wij dan ook aan dat wij per 1 september 2024 alle dierenambulances, dierenhulpverleners en overige dier gerelateerde opdrachtgevers gaan ondersteunen in bereikbaarheid onder de naam Noctis.
direct aan de slagMeer informatie